Saturday, January 10, 2009

Top of Google

Salam sejahtera,

Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pembaca laman blog ini yang tidak putus-putus memberi idea dan komen-komen padat lagi bernas.

Dengan adanya sokongan berterusan saudara saudari sekalian tanpa diduga laman blog ini telah berjaya berada di ranking teratas google dengan kata carian "2buy2sell2rent".

Apa yang membanggakan adalah kini laman blog 2buy2sell2rent.blogspot.com telah berjaya mengatasi pesaing 2buy2sell2rent.com

Kejayaan ini merupakan kejayaan kita semua.

Thank you very much.

3 comments:

  1. sesiapa pun nak beli rumah sendiri.
    tp RM kena ada la..
    nak buat deposit ke..
    kalu tak ada RM
    macam mana nak mulakan pembelian walaupun kita minat dan suka dengan rumah tersebut

    ReplyDelete
  2. hello mr mayor, apa kata tuan cuba variasikan laman blog ni. Mungkin penceritaan tentang cinta, perhubungan , wanita , perempuan dapat diketengahkan untuk tujuan kebaikan bersama. Sebagai cth: mgkin tips untuk memikat hati si dia ataupun mungkin cara mengekalkan hubungan yang manis berterusan.
    Pohon pandangan tuan.

    ReplyDelete
  3. blog yang menarik slalunya mempunyai gosip2 semasa...

    tetapi dari perspektif islam gossip merupakan sesuatu yang belum tentu benar kesahihan ceritanya. maka ianya persamaan dengan fitnah.. so xpayah gossip..

    lebih baik saudara datuk bandar mempertengahkan isu2 semasa seperti memperjelaskan isu Skim cepat kaya, bagaimana MLM bergerak, boleh untungkah direct selling atau sebagainya...

    atau saudara sendiri yang perlu menimbulkan isu dari kecairan akal saudara sendiri untuk menarik perhatian pelawat....

    oleh itu, warna pink melambangkan saudara berhati lembut lagi kreatif dari psikologinya.. maka saya percaya saudara mampu menghasilkan sesuatu yang kreatif lagi effektif..

    salam berjaya dari Jakarta

    ReplyDelete