Tuesday, September 29, 2009

Iklan Rumah Sewa di Putrajaya

Baru-baru ini saya ada menerima pertanyaan berkenaan rumah sewa di Putrajaya.

Sehubungan dengan itu, saya ingin menjemput tuan-tuan rumah sekalian ataupun para penyewa yang memerlukan penyewa baru untuk menggunakan blog ini untuk mengiklankan rumah atau bilik sewa yang hendak disewakan.

Iklan sewa tersebut boleh diemel ke ogos31@yahoo.com ataupun melalui ruangan komen di bawah.

Saya akan terbitkan iklan sewa tersebut pada keesokan harinya.

Moga kita dapat saling bantu-membantu.


5 comments:

  1. salam. saya memerlukan rumah untuk disewa sekitar putrajaya dengan budget yang murah kerana baru berkahwin. harapnya adalah sesiapa yang sudi membantu kami

    ReplyDelete
  2. Kadar sewa rumah di Putrajaya adalah seperti berikut:

    Rumah Flat Hijau di Presint 9 - RM600res -

    Rumah Teres RM1500 - RM2000

    Rumah Townhouse Presint 16 - RM1000 - RM1500

    Pohon tinggalkan butiran untuk dihubungi sekiranya tuan berminat.

    ReplyDelete
  3. Salam, saya memerlukan rumah untuk disewa sekitar putrajaya. Baru mula kerjaya diputrajaya. Harap sesiapa yang sudi membantu kami. Rumah untuk diduduki seramai 3 orang,(perempuan). Bajet dalam 1k.

    ReplyDelete
  4. Cik,

    Harap dpt beri maklumat untuk diubungi i.e emel.

    Sekiranya ada maklumat saya akan hubungi cik.

    ReplyDelete
  5. quote "Rumah Flat Hijau di Presint 9 - RM600res -

    Rumah Teres RM1500 - RM2000

    Rumah Townhouse Presint 16 - RM1000 - RM1500" end quote

    damn expensive putrajaya

    ReplyDelete